Je kunt van ons een persoonlijke aanpak en duidelijke afspraken verwachten.

Wij – van Vindrs – hebben zelf in de zorg gewerkt. De ervaringen en inzichten die we hebben opgedaan nemen we mee in onze manier van werken. Je kunt van ons een persoonlijke aanpak en duidelijke afspraken verwachten. Alleen dan kan Vindrs die nieuwe baan of talentvolle medewerker vinden.

Vindrs werkwijze 02LR
Vindrs werkwijze 01LR

Alex,— baan gevonden

In mijn zoektocht naar een nieuwe baan werd ik vanuit mijn netwerk getipt op Vindrs. Ik heb een interessant gesprek met ze gehad. Wat mij opviel waren de vragen die ze me stelden. Ze gingen op andere dingen in dan ik gewend was vanuit andere gesprekken. Ik heb na het gesprek dan ook nog wel even nagedacht over een aantal van die vragen

“Van te voren had ik een bepaalde baan in gedachten die ik leuk vond. Ik wist er nog niet veel van en het gesprek heeft mij geholpen om hier eerst nog eens over na te denken. In die zin een ander gesprek dan dat ik met andere partijen heb gehad. Ik liep niet naar buiten met een baan, maar met een paar goede vragen waar ik nog geen antwoord op had. Een aantal maanden later ben ik via Vindrs aan de slag gegaan trouwens, niet in de functie die ik voor ogen had. Eerst maar eens ervaring op gaan doen in die richting”

Vindrs werkwijze 03LR
Vindrs werkwijze 04LR

De juiste vraag stellen.

Het stellen van de juiste vraag op het juiste moment is erg belangrijk. Het is dé manier om contact maken en aan te sluiten bij degene die tegenover je zit.

We hebben immers de input van de ander nodig om te weten welke nieuwe uitdaging of medewerker passend is. Daar komt onze eigen arbeidshistorie goed van pas!

    • Gesprekken

      Voorafgaand aan een eerste kennismaking met de opdrachtgever spreekt Vindrs de medewerker persoonlijk. De uitkomst van deze gesprekken leidt – gecombineerd met het C.V. van de medewerker – tot het Vindrs profiel. Het Vindrs profiel geeft een goed beeld van de nieuwe medewerker.

    • Solliciteren

      Vindrs neemt contact op met alle sollicitanten! Als je de moeite neemt om contact met ons te zoeken bellen we je op om te horen wat we kunnen doen voor je. Punt.

    • Vindrs CAO

      Vindrs is aangesloten bij de NBBU (De Nederlandse Bond van Bemiddelings- en Uitzendondernemingen,). We volgen het CAO van de ABU. We hanteren de inlenersbeloning en voorwaarden uit de CAO’s waaronder de inlenende organisatie valt.

    • Scholingsbudget

      Iedereen die aan de slag gaat via Vindrs krijgt een scholingsbudget waarmee trainingen en cursussen gevolgd kunnen worden op het gebied van persoonlijke- en professionele ontwikkeling.

    • Praktijkprogramma

      Vindrs biedt een SKJ geaccrediteerd praktijkprogramma aan. Geschikt voor hulpverleners met het betreffende SKJ advies. Dit programma duurt een half jaar.

    • De ontbrekende vraag

      Neem gerust contact met ons op voor vragen die we nog niet hebben beantwoord.

Open chat
Leuk dat je contact opneemt met Vindrs! Wat kunnen we je voor je doen?