Je kunt van ons een persoonlijke aanpak en duidelijke afspraken verwachten.

Wij – van Vindrs – hebben zelf in de zorg gewerkt. De ervaringen en inzichten die we hebben opgedaan nemen we mee in onze manier van werken. Je kunt van ons een persoonlijke aanpak en duidelijke afspraken verwachten. Alleen dan kan Vindrs die nieuwe baan of talentvolle medewerker vinden.

Vindrs-werkwijze-01LR
Vindrs-werkwijze-01LR

Alex,— baan gevonden

In mijn zoektocht naar een nieuwe baan werd ik vanuit mijn netwerk getipt op Vindrs. Ik heb een interessant gesprek met ze gehad. Wat mij opviel waren de vragen die ze me stelden. Ze gingen op andere dingen in dan ik gewend was vanuit andere gesprekken. Ik heb na het gesprek dan ook nog wel even nagedacht over een aantal van die vragen

“Van te voren had ik een bepaalde baan in gedachten die ik leuk vond. Ik wist er nog niet veel van en het gesprek heeft mij geholpen om hier eerst nog eens over na te denken. In die zin een ander gesprek dan dat ik met andere partijen heb gehad. Ik liep niet naar buiten met een baan, maar met een paar goede vragen waar ik nog geen antwoord op had. Een aantal maanden later ben ik via Vindrs aan de slag gegaan trouwens, niet in de functie die ik voor ogen had. Eerst maar eens ervaring op gaan doen in die richting”

Vindrs-werkwijze-04LR
Vindrs-werkwijze-04LR

De juiste vraag stellen.

Als hulpverlener weet je dat het stellen van de juiste vraag op het juiste moment erg belangrijk kan zijn. Het is dé manier om contact maken en aan te sluiten bij degene die tegenover je zit.

We hebben immers de input van de ander nodig om te weten welke nieuwe uitdaging of medewerker passend is. Daar komt onze eigen arbeidshistorie goed van pas!

    • Gesprekken

      Voorafgaand aan een eerste kennismaking met de opdrachtgever spreekt Vindrs de medewerker persoonlijk. De uitkomst van deze gesprekken leidt – gecombineerd met het C.V. van de medewerker – tot het Vindrs profiel. Het Vindrs profiel geeft een goed beeld van de nieuwe medewerker.

    • Solliciteren

      Vindrs neemt contact op met alle sollicitanten, met iedereen die belt! Als je de moeite neemt om contact met ons te zoeken bellen we je terug. Punt.

    • Vindrs CAO

      Vindrs is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen,). We volgen het CAO van de ABU. We hanteren de inlenersbeloning en voorwaarden uit de CAO’s waaronder de inlenende organisatie valt.

    • Trainingen

      Vindrs biedt trainingen aan voor  medewerkers die via ons aan het werk zijn. De trainingen zijn kosteloos en SKJ geaccrediteerd (voor diegene die in de Jeugdzorg worden gedetacheerd).

    • Praktijkprogramma

      Vindrs biedt een SKJ geaccrediteerd praktijkprogramma aan. Geschikt voor hulpverleners met het betreffende SKJ advies. Dit programma duurt een half jaar.

    • De ontbrekende vraag

      Neem gerust contact met ons op voor vragen die we nog niet hebben beantwoord.